بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حضور مبعلی میتواند بازیهای استقلال را تماشاگر پسندتر کند!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/40065020443478752466.jpg

به نظر میرسد با اضافه شدن ایمان مبعلی بازیکنی که از کیفیت و نوع بازی وی هواداران آشنایی کامل دارند و امیر قلعه نویی دیگر با یک هندوانه دربسته خارجی مواجه نمی باشد و نیازی به آزمون و خطای اضافی و از دست دادن وقت تاحدودی ندارد پازل تاکتیکی تیمش تا حدودی تکمیل شده یاشد.
قلعه نویی اگر بتواند یک مهاجم چهارچوب شناس و گلزن نیز به تیمش اضافه کند،با توجه به قرعه تقریبا مناسب و تیمهای که در گروه استقلال در لیگ قهرمانان حضور دارند ،حداقل بتواند تیمش را به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی هدایت نماید.
البته به شرطها و شروطها!
خسرو حیدری به بهبودی کامل رسیده باشد و روی فرم باشد هاشم بیگ زاده دیگر مصدوم نشود و یک خط درمیان در ترکیب تیم بازی نکند.
حنیف و امیر حسین بیشتر از قبل مواظب خود و کارت گرفتن هایشان باشندو سعی کنن علاوه بر ارائه بازی های همیشگی بابت عدم محروم و مصدوم شدنشان بیشتر احتیاط کنند.
امیرقلعه نویی نیزبرای شاگردانش نسخه ای که در بازی با سایپا پیچیده بود،بیشتر تجویز کند وسعی کندعلاوه بر قدرت اصلی و واقعی تیمش که همانا قدرت سرزنی آسمانخراش هایش می باشدبا توجه به قابلیت های مبعلی در ارسالهای دقیق و مهندسی وارش بیشتر از گذشته بهره لازم را ببرد و هم روی زمین و عمق دفاع حریفان که با وجود داشتن سه مهاجم سرعتی خود نظری،کبه و آرش برهانی که این آخری به تازگی مجددا احیا شده و از روحیه بالای برخوردار است دروازه حریفان استقلال را تهدید نماید.
قلعه نویی میتواند همچون سال قبل روی گلزنی آرش حساب جداگانه ای باز کند که در اینصورت توانسته هم زیبایی و جذابیت را به بازی های که تیمش به نمایش میگذارد اضافه کند و هم خیلی راحت تر و با گلهای متنوع و با اختلاف بالا رقیبان آسیایی استقلال را یک به یک از پیش رو بردارد.
.... به امید موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 11 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,لیگ قهرمانان آسیا,ایمان مبعلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com